Hmmm what is this?

Posted by on Mar 15th, 2010, at 6:31 am in Site Stuff.

Stay tuned… 😉


Feel free to post any comments about Hmmm what is this?, including links to downloads, samples, screenshots, information, or any other relevant information. Please note that anything you download from here, you do so at your own risk. Remember if you see Trusted Poster, this means they are trusted commentors!

126 Comments about “Hmmm what is this?”

  1. 1. GrX Mar 15th, 2010 at 6:36 am

    hopefully authors posting their own links in their new posts to rs/hf lol

    3.2.1..

  2. 2. Lee (Sysop) Mar 15th, 2010 at 6:38 am

    Lol GrX what part of “Scene info” don’t you understand? If we said we offer “Scene DDLs” then I would understand your problem, but the fact that we don’t/have never advertised that we are a one stop shop sort of mutes your point…

  3. 3. HaTeRz Mar 15th, 2010 at 6:40 am

    you going to expose that panda is on the game and that he offers good deals to people only on irc 😛 and that he was good for a while ?

  4. 4. Lulz Mar 15th, 2010 at 6:44 am

    Nuked, bad AR

  5. 5. GrX Mar 15th, 2010 at 6:48 am

    i was just messing about lee, 🙂 hence the lol

  6. 6. Rein Mar 15th, 2010 at 6:49 am

    What, what, what? Don’t keep us in suspense! :p

  7. 7. b0rk Mar 15th, 2010 at 6:51 am

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzz………….

  8. 8. GrX Mar 15th, 2010 at 6:55 am

    actually i just come here lee to check the comments and follow the links back to the posters website/domains i’ve found some great new sites due to the comments left on posts some real jems which not only offer the same info you do here but also links to multiple filehosts and nzbs to boot, there’s some really amazing un-discovered sites out there yet only to be found in the website link/comments of the readers here well done people.

  9. 9. Lee (Sysop) Mar 15th, 2010 at 6:56 am

    GrX well at least you found a reason to visit us I guess haha 😉

  10. 10. Confused Mar 15th, 2010 at 6:58 am

    So what is the point of this posting? Stay tuned for what and how long? xD

  11. 11. RS Mar 15th, 2010 at 7:01 am

    RS links plz

  12. 12. drrules Mar 15th, 2010 at 7:01 am

    Aww shucks, nothing for me to edit. 😛

  13. 13. GrX Mar 15th, 2010 at 7:01 am

    till there is enough interest of course 🙂 i’m really hoping its naked pictures of the panda hulu dancing to the macarana lol but i wont hold my breath 🙂

    it’s called anticipation get people interested enough to get busted caught at work for viewing the site lol all because people are so curious by design they have to know when something changes or is new 🙂

  14. 14. whatev Mar 15th, 2010 at 7:07 am

    NAKKID PIXX!!

  15. 15. johnson (Shiny's father) Mar 15th, 2010 at 7:22 am

    You sold the site to an Indian?

  16. 16. Rein Mar 15th, 2010 at 7:26 am

    The code monkeys have run amok and the depressive server have gone rogue.

  17. 17. ewl Mar 15th, 2010 at 7:35 am

    AC2 & Metro 2033 cracks 😀

  18. 18. fuckjohnyQ Mar 15th, 2010 at 7:46 am

    @ johnson: or maybe he sold your mom to an Indian 😛

  19. 19. Indian Mar 15th, 2010 at 8:20 am

    @fuckjohnyQ LOL

  20. 20. meee Mar 15th, 2010 at 8:22 am

    maybe you’re going to offer premium accounts for megaupload, etc.. 😛

  21. 21. GrX Mar 15th, 2010 at 8:46 am

    your going to remove all reference to lazypirate and use your own tracker lol

  22. 22. WonDer Mar 15th, 2010 at 8:52 am

    Deal with ONEDDL for NFO

  23. 23. Lawl Mar 15th, 2010 at 9:07 am

    you sold the site to start project y

  24. 24. random Mar 15th, 2010 at 9:13 am

    TITS OR GTFO!

  25. 25. GrX Mar 15th, 2010 at 9:19 am

    lol @lawl i found that pretty funny.

  26. 26. bDk (Your Polish Friend) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 9:19 am

    Someone will finally fix the cracks on the banner ?

  27. 27. WonDer Mar 15th, 2010 at 9:34 am

    @bDk (Your Polish Friend)

    Check your monitor, there is no problem with Banner!!

  28. 28. slashmastah Mar 15th, 2010 at 9:37 am

    I hope its another workprint

  29. 29. Name (required) Mar 15th, 2010 at 9:38 am

    You’ve got hold of a leaked GTA V , Deus Ex 3 , Halo 10 , and Modern Warfare 3 all on 360 RF and RS LINKS? 😀 😀 😀

  30. 30. Troja Mar 15th, 2010 at 9:42 am

    I hope its a BRRIP of Avatar..

  31. 31. atticus Mar 15th, 2010 at 9:51 am

    I hope it’s a new design for the website ^^

  32. 32. Raven3k Mar 15th, 2010 at 9:51 am

    There’s another sister site to scnsrc?

  33. 33. mropinion (Admin) Mar 15th, 2010 at 10:05 am

    scnsrc banner is hatching, like a egg in spring, an easter egg. FREE CHOCLATE BUNNIES FOR EVERYONE!

  34. 34. LSD Mar 15th, 2010 at 10:06 am

    new theme is my guess, hope it doesn’t suck…

  35. 35. Stomp3er Mar 15th, 2010 at 10:09 am

    your gonna get rid of that annoying red banner !

  36. 36. Hmmm Mar 15th, 2010 at 10:21 am

    Contact with an advanced alien species first announced publicly on scnsrc?

    It might happen.

  37. 37. atticus Mar 15th, 2010 at 10:28 am

    @mropinion
    That’s too much of a hint hehe 😀

  38. 38. fredten Mar 15th, 2010 at 10:41 am

    damn you and your fake tiny message

  39. 39. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 10:45 am

    RAPE!!!

  40. 40. user Mar 15th, 2010 at 11:12 am

    you are shutting down and we all have to go to rlslog?

  41. 41. sherlock Mar 15th, 2010 at 11:26 am

    you got me with the sekkrit message

  42. 42. gargl Mar 15th, 2010 at 11:34 am

    Smells like zomie-pandas breakin’ out.

  43. 43. tuned Mar 15th, 2010 at 11:37 am

    I stay

  44. 44. GrX Mar 15th, 2010 at 12:00 pm

    a 404 no server can be found at this address? until you re-try 20 times lol.

    come on we been waiting all day Lee.. what happens if you get hit by a bus?
    or worse still get altizmers and forget what you originally planned?

    you’d take the secret to your grave!!

    Lets just hope you put the hidden secret in the banana’s so the monkeys can find it while climbing the trree

  45. 45. bDk (Your Polish Friend) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 12:12 pm

    he’s asleep now…

  46. 46. meee Mar 15th, 2010 at 12:22 pm

    or maybe you just want to made us write like stupids lol

  47. 47. toitle Mar 15th, 2010 at 12:27 pm

    Maybe it’s more bandwidth and a better server…..

  48. 48. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 12:33 pm

    I know the secret too!
    You can all bribe me if you want me to tell!

  49. 49. Mic Mar 15th, 2010 at 12:39 pm

    Assasin’s Creed II is cracked maybe? 😀

  50. 50. Holysonofacrap Mar 15th, 2010 at 12:50 pm

    Nobody is even trying to hack that stupid game. If it was like halo 4 everyone would race to be the one. Like with the halo 2 vista only stuff xD

  51. 51. Holysonofacrap Mar 15th, 2010 at 12:51 pm

    THe TINY TEXT IS A MESSAGE OMG!!!!

  52. 52. johnson (Shiny's father) Mar 15th, 2010 at 12:52 pm

    Halo sucks balls.

  53. 53. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 1:10 pm

    Assassin’s Creed 2 kicks serious ass

  54. 54. Flex Mar 15th, 2010 at 1:21 pm

    @johnson, you stole my line I’m supposed to say that!!

  55. 55. atticus Mar 15th, 2010 at 1:45 pm

    Halo sucks friggin donkeyballs, as does Assassins Creed..

    The Metal Gear Solid series are the only good games evarrrr made, together with Pacman 😀

  56. 56. sars Mar 15th, 2010 at 1:50 pm

    Is this a response to my autorls blog?

  57. 57. John who? Mar 15th, 2010 at 2:18 pm

    @HaDeZ 2 cookies if you tell me…

    and @atticus you must be a fool if you really believe that, i love the metal gear solid games but
    they are not the best games ever made nor is pacman

  58. 58. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 3:01 pm

    @sars
    Wtf are u talking about fool

  59. 59. My Guess Mar 15th, 2010 at 3:28 pm

    my guess is a new layout….

    😀

    do i win something?

  60. 60. master yoda Mar 15th, 2010 at 3:30 pm

    If you want some awesome viruses, go to rlslog.net

    Those dirty pricks get me every f*cking time!

  61. 61. Holysonofacrap Mar 15th, 2010 at 3:44 pm

    Come and claim your prize!

    *gives cookie*

  62. 62. Nikolaj Mar 15th, 2010 at 3:57 pm

    Free gag-balls for everyone! Think about it…!
    Nah, just kidding.

  63. 63. Holysonofacrap Mar 15th, 2010 at 4:04 pm

    Judging by the header. The staff is getting too old to outrun the cops and so on so they quit the scene and quit this site. Look at the cracks of ageing!

  64. 64. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 4:08 pm

    Old?
    We ain’t old!

  65. 65. atticus Mar 15th, 2010 at 4:12 pm

    lawl u removing my posts HaDeZz?

  66. 66. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 4:25 pm

    Nop atticus

  67. 67. kfc Mar 15th, 2010 at 4:35 pm

    SO WHERE THE FU** IS IT?!?!?!?!???????

  68. 68. nignog Mar 15th, 2010 at 4:59 pm

    MUTES YOUR POINT!!

  69. 69. nignog Mar 15th, 2010 at 5:00 pm

    the word is “moot,” genius. lulz

  70. 70. bDk (Your Polish Friend) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 5:28 pm

    @atticus

    If by posts you mean comments, then I do.

  71. 71. NuZZ Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 5:54 pm

    wee woo!

  72. 72. tost Mar 15th, 2010 at 6:44 pm

    I hope it’s AIDS. AIDS FOR EVErYRONE !!

  73. 73. tost Mar 15th, 2010 at 6:45 pm

    I hope it’s AIDS. AIDS FOR EVERYONE !!

  74. 74. bDk (Your Polish Friend) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 7:04 pm

    @tost
    I guess u don’t wanna be alone, right ?

  75. 75. UnusualTrouble Mar 15th, 2010 at 7:19 pm

    LOL @ tost – AIDS for you only buddy . . . i don’t wish that anyone!!!
    so I hope is something for free !!! lol

  76. 76. UnusualTrouble Mar 15th, 2010 at 7:23 pm

    “You thought this tiny text was a sekkrit message didn’t you? haha” that’s what the tiny text says LOL

  77. 77. bDk (Your Polish Friend) Trusted Poster Mar 15th, 2010 at 7:33 pm

    @UnusualTrouble

    Sherlock much ?

  78. 78. speedy11131 Mar 15th, 2010 at 7:50 pm

    do wonder what this is….

  79. 79. jebus Mar 15th, 2010 at 8:04 pm

    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    ░░███████░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░░
    ░░██░░░░░░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░░
    ░░██░░░░░░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░░
    ░░█████░░░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░░
    ░░██░░░░░░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░██░░░░██░░
    ░░██░░░░░░░██████░░░██████░░░██████░░░██████░░░██████░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

  80. 80. notdeadyet Mar 15th, 2010 at 9:04 pm

    The links are dead. Long live the (new) links.

  81. 81. ZomBeam Mar 15th, 2010 at 9:48 pm

    hmm wut is this??……..
    Oh Ahhh ……..A new Layout of page WITH FORUMS !! with it… free Megaupload accounts and a Wii for the first 10 that we figure it out 🙂

    keep it up Lee and all Team Source… thanks again to bring to us an EXCELLENT site of INFO. !

  82. 82. atticus Mar 16th, 2010 at 12:04 am

    @bDk
    Now why would you…?

  83. 83. Brenny Mar 16th, 2010 at 12:46 am

    # johnson (Shiny’s father) Says:
    March 15th, 2010 at 7:22 am

    You sold the site to an Indian?

    ********************************************
    LOL love that one

  84. 84. omfg Mar 16th, 2010 at 12:51 am

    oh gosh please
    i don’t need fancy ddl links, i have plenty of private trackers that max out my bandwidth (e.g tl)
    they just bloat up the posts and are useless, there are enough commenters who do that job

    what we really need is a ihatetv feature 😉

    and btw
    ou thought this tiny text was a sekkrit message didn’t you? haha

    yes i thought so 😉

  85. 85. me Mar 16th, 2010 at 12:57 am
  86. 86. jebus Mar 16th, 2010 at 2:19 am

    Avatar.2.DVDSCR.XviD-xSCR

    RS MU MS HL Links coming!

  87. 87. tripnon Mar 16th, 2010 at 4:42 am

    scnsrc is secret buyer of zerosec and now we get twice as many goodies for less. YEAH!!!

  88. 88. tripnon Mar 16th, 2010 at 4:43 am

    ps fuck avatar — pocahuntas in 3D oooohhh special

  89. 89. andy Mar 16th, 2010 at 5:01 am

    Clash of the Titans screener?

  90. 90. omfg Mar 16th, 2010 at 5:36 am

    uh great a testimage .. ;p hope you bought zerosec ! 🙂

  91. 91. omfg Mar 16th, 2010 at 5:39 am

    btw zerosec got flagged by firefox ;p

    http://i.imgur.com/IhpO9.png

  92. 92. eXam (ad free since 2008) Trusted Poster Mar 16th, 2010 at 5:56 am

    we didn’t buy Zerosux, we bought PROJECT X……..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  93. 93. NoFate (ScnSrc Warrior) Trusted Poster Mar 16th, 2010 at 6:02 am

    Maybe they are going to release NuZZ’s sex tape or sell him as a sex slave.

  94. 94. bDk (Your Polish Friend) Trusted Poster Mar 16th, 2010 at 6:24 am

    Yeah we have bought all the other sites and now we are closing them one by one. That was our goal, and thanks to not using advers on this site, we were able to accumulate horrendous ammounts of money to do it 😉

  95. 95. yes Mar 16th, 2010 at 7:01 am

    april fools day two weeks from now

  96. 96. mmd Mar 16th, 2010 at 7:18 am

    there is no spoon.. .

  97. 97. Anonymous Mar 16th, 2010 at 7:28 am

    If you look closely at the banner it says “SceneSource”

  98. 98. grns Mar 16th, 2010 at 9:09 am

    I HAVE NO IDEA WHATS GOING ON.

    WANNA GET HIGH?

    /towlie

  99. 99. Ozcar Mar 16th, 2010 at 10:52 am

    if it smells like salmon keep on slammin’… smells like trout time to pull out

    if it smells like poo you missed the vagoo

  100. 100. Cleveland Mar 16th, 2010 at 11:03 am

    New layout? http://pic.leech.it/i/4f7fa/f8ea18acnoalpha.png <– test pic with alpha removed

  101. 101. Sai Mar 16th, 2010 at 11:29 am

    I can see it barely but, there’s traces of “SceneSource” within that box.

  102. 102. anon Mar 16th, 2010 at 12:04 pm

    I think this about AC 2 crack, because skidrow do it this
    http://i.imgur.com/qaEmJ.jpg
    Well, epic pirate victory.

  103. 103. Cleveland Mar 16th, 2010 at 1:07 pm

    Sai – the image I posted is an enhanced version of the original, you’re right, it says scenesource.
    anon – if that image is the one I think it is, it is a fake, firefox appends a / at the end of the domain 😉

  104. 104. Flex Mar 16th, 2010 at 2:40 pm

    I guess the cracks are supposed to mean this theme is old and worn, and then there will be a new theme.

  105. 105. jix Mar 16th, 2010 at 3:05 pm

    …don’t tell us the cake isn’t a lie after all o.O

  106. 106. cheese Mar 16th, 2010 at 4:32 pm

    I bet it’s funking wombles, them furry bastards get everywhere!

  107. 107. Mark Wahlberg Mar 16th, 2010 at 5:02 pm

    The beginning of the end?

  108. 108. Rick Mar 16th, 2010 at 5:38 pm

    Rick Rick Rickerdy Roll

  109. 109. Oh... Mar 16th, 2010 at 5:39 pm

    It’s the circumference of Pi. Maybe ‘Project 3.14’

  110. 110. Dre Mar 16th, 2010 at 8:45 pm

    Please!!! we want you guys to keep posting GREEK!!!!! 🙂

    thanks!!!

  111. 111. kadelaum Mar 16th, 2010 at 9:27 pm

    what?

  112. 112. jebus Mar 16th, 2010 at 9:40 pm

    OK……….. over a day now……

    whats going on.

  113. 113. JRC Mar 16th, 2010 at 9:58 pm

    We got trolled.

  114. 114. Martin Mar 16th, 2010 at 11:30 pm

    HURRY UP SCNSRC!!!!!!!!!!!!

    GET ON WITH THE SHOW!!!!!!!

  115. 115. atticus Mar 17th, 2010 at 12:40 am

    The cake is not a lie! Be patient young padawans!

  116. 116. Kareem (Admin) Trusted Poster Mar 17th, 2010 at 2:16 am

    Just Be Patient guys … and trust me it’s really worth it.

  117. 117. NuZZ Trusted Poster Mar 17th, 2010 at 2:28 am

    Worth it? Say wut.

  118. 118. GrX Mar 17th, 2010 at 2:29 am

    hmm what is this? beginning to think it was a mistake or an error and the editors not deleted it.

    come on its well over anticipation day now its just getting stupid.

  119. 119. Mark Wahlberg Mar 17th, 2010 at 2:41 am

    YHBT.. Lameeeeee

  120. 120. HaDeZz (Serial killer) Trusted Poster Mar 17th, 2010 at 3:16 am

    Just have some patience people!

  121. 121. atticus Mar 17th, 2010 at 3:16 am

    Don’t be so impatient kids ^^ It didn’t say the surprise would be here this morning ^^ Today still lasts another 12 hrs [:

  122. 122. Donnie Wahlberg Mar 17th, 2010 at 4:26 am

    Even longer over here..

  123. 123. zuu Mar 17th, 2010 at 5:10 am

    post the suprize it on rapid lolz

  124. 124. eXam (ad free since 2008) Trusted Poster Mar 17th, 2010 at 5:16 am

    I WANT IT NOW NOW NOW …. wait a second…. I already know what it is…..

    FREE PANDA SEX FOR EVERYONE!!!!!

  125. 125. me Mar 17th, 2010 at 3:11 pm

    New theme?

  126. 126. sars Mar 17th, 2010 at 7:33 pm

    lololol

    This.